سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر لوله کشی

تعمیر لوله کشی

لوله کشی ساختمان گاهی ممکن است بر اثر فرسودگی و زنگ دزگی سوراخ شدن نیاز به تعمیر لوله کشی چیدا کند. خدمات تاسیساتی تهران ارائه کننده کلیه خدمات لوله کشی ساختمان ، لوله کشی برق ساختمان ، لوله کشی گاز با مناسب ترین هزینه لوله کشی است.

 

تعمیرات لوله کشی ساختمان شامل موارد زیر می شود

تعمیرات لوله کشی ساختمان

تشخیص ترکیدگی لوله کشی آب با دستگاه نشت یاب ، نشت یابی لوله آب و فاضلاب ساختمان به همراه تعمیرات لوله کشی مربوطه

اجرای اصلاحات ، تعمیرات و تعویض انواع لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان تو کار و رو کار

تعمیرات و تعویض لوله کشی فاضلاب پوشفیت ، پلی اتیلن جوشی، پلیکا

تعمیر لوله کشی فاضلاب منزل ، انجام امور تاسیساتی فاضلاب ساختمان، توالت فرنگی و حمام خانه

اجرا ، تعمیر و تعویض انواع لوله های شوفاژ و فن کوئل و موتورخانه مرکزی

تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان ، آب و فاضلاب

تعمیرات ، اصلاحات و تعویض لوله کشی با لوله های 5 لایه و سفید ، اسپرینگلر رایزرهای گالوانیزه ، جوشی و…

نصب انواع شیرآلات ساختمان و اجرای تاسیسات لوله کشی ساختمان

رفع نم و رطوبت ، تعمیر نم و رطوبت حاصل از نشست آب از لوله کشی و نقاشی مجدد ساختمان

 

برای پیشگیری از ترکیدگی ها و خرابی ها، باید یک سری از دستورالعمل ها و استانداردهای لوله کشی را از ابتدا رعایت کنیم :

کلیه لوله های آب سرد و گرم و برگشت آب گرم مصرفی از نوع فولادی گالوانیزه باشند مگر آنکه در نقشه ها و مقادیر کار نوع دیگری ذکر شده باشد.

شیب لوله های آبرسانی در کانال کف بطرف موتورخانه می باشد.

کلیه لوله های افقی سرد و گرم و برگشت باید شیب یکنواختی دست کم برابر یک در هزار به سمت نقطه پایین لوله کشی داشته باشد تا در هنگام لزوم بتوان آن ها را تخلیه کرد.

اتصال لوله آب به کولرها توسط لوله مشی تیپ l نوع نرم انجام می گردد مگر انکه در نقشه ها و مقادیر کار نوع دیگری ذکر شده باشد.

 

تعمیرات لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب ساختمان ممکن است پس از مدتی که به آن رسیدگی نشود، دچار پوسیدگی گردد. تعمیرات لوله کشی فاضلاب را از خدمت از ما بخواهید. هنگامی که با خدمت از ما تماس میگیرید و درخواست لوله کشی فاضلاب می کنید، کارشناسان ما نزدیک ترین لوله کش را به محل شما پیدا کرده و برایتان ارسال خواهند کرد.

 

اهمیت تعمیر لوله کشی به موقع

در صورتی که تعمیرات لوله کشی ساختمان و تعویض لوله های پوسیده به موقع و با رعایت نکات ایمنی انجام نشود، امکان دارد در اثر نشت آب به دیوارها و سقف های خانه آسیب وارد شده و خسارات زیادی به بار آورد و شما را مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای جبران آن کند.

 

نکات مهم در اجرا و تعمیر لوله کشی

 درساختمان های مسکونی فشار حداقلی برای ساکنان تامین گردد ,برای تامین فشار می توان از پمپ های آب استفاده کرد.

در نصب دستگاه های گرمایشی که از آب استفاده می کنند این نکته را توجه فرمایید که در انبساط آب در اثر گرما به تجهیزات آسیب وارد ننماید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه شیب بندی لوله هاست (بایستی منبع یا مخزن آب بالاتر از نقطه ای که به ان آب میرسد قرار داشته باشد).

از لحاظ قرار گرفتن لوله ها در زمین باید بدین نکته توجه نمود که لوله ها نه خیلی سطحی و نه به صورت عمیق باشند که فشارخاک به روی لوله ها باعث ترکیدگی آن ها شود.

نصب سیفون به صورت اصولی و حرفه ای زیرا نصب آن نه تنها باعث جلوگیری از بوی بد فاضلاب می شود بلکه از ورود حشرات موذی از جمله سوسک های مزاحم جلوگیری می کند.

به کیفیت لوله ها حتما دقت فرمایید ، شاید در ابتدا هزینه ی نسبتا زیادی پای شما بیفتد اما دیگر از نظر مشکل نشت آب خیالتان راحت می شود.

 

هزینه دستمزد خدمات تعمیر لوله کشی

بطور کلی هزینه تعمیر لوله کشی ساختمان با توجه به نوع تعمیرات لوله کشی و خدمات ارائه شده و همچنین نوع ابزارهای استفاده شده تعیین می‌گردد. با توجه به اینکه در هر کجا که هستید نزدیک ترین تعمیرکاران برای شما فرستاده می‌شود نیازی به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و هزینه های اضافی نیست.