سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک خودرو

 

با استفاده از روکش های سرامیک خودرو دیگر خیالتان از ایجاد خط و خش روی بدنه ماشینتان راحت باشد. این لایه محافظتی قوی بدنه خودروی شما را از ایجاد آسیب به نحو مطلوبی جلوگیری می کند. شما می توانید مانند خدمات صفرشووی ماشین توشویی و کارواش در محل از خدمات سرامیک خودرو نیز استفاده کنید.

آیا استفاده از روکش‌های نانو سرامیک ارزش دارد؟

همانطور که گفتیم روکش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ ، مواد ارزان قیمتی نیستند و برای اینکه یک لایه از آن‌ها بر روی بدنه خودرو خود داشته باشید باید مبلغی حدود 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان هزینه کنید. روکش‌ نانو سرامیک اولین بار برای بازار‌ خودرو‌های لوکس و خاص طراحی شد و کم کم با تولید انبوه قیمت آن کاهش یافت و به بازار‌ عمومی راه پیدا کرد. اگر شما جزء افرادی هستید که برای ظاهر و رنگ بدنه اتومبیلتان اهمیت خاصی قائل هستید، استفاده از روکش‌های نانو سرامیک را پیشنهاد می‌کنیم. روکش‌های نانو سرامیک به صورت یک لایه سه بعدی و ضخیم از بوجود آمدن خط و خش‌های سطحی و همچنین لکه‌های شیمیایی مانند لکه‌های فضله پرندگان یا آفتاب سوختگی، جلوگیری می‌کند. همچنین همانطور که در بالا گفتیم، متریال پایه روکش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ از مواد هیدروفوبیکی یا آب‌گریز هستند که همین موضوع باعث می‌شود اثر مایعات مختلف مانند قهوه و یا آب باران به شکل لکه بر روی سطوح بدنه خودرو شما بوجود نیاید. اگر ظاهر خودروتان برایتان اهمیت دارد و نمی‌خواهید یک خش هم روی آن ببینید، به نظر می‌رسد روکش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ برایتان مناسب باشد.

 

 

فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو آنقدر زیاد بوده که طی چند سال اخیر استفاده از آنها یکی بهترین و محبوب ترین روش ها برای حفاظت از بدنه خودرو بوده است. این پوشش درواقع پوششی نامرعی است که اتم های سازنده آن دارای پیوندی بسیار قدرتمند با هم می باشند درست مانند اتم های سازنده شیشه ضد گلوله که دارای پی.ند های بسیار قوی و مستحکمی هستند. پوشش های نانو سرامیک به شکل مایع می باشند و به شکل های قطره ای با اسپری از آنها استفاده می کنند. این پوشش ها از مواد محافظتی ای هستند که از جت ها و هواپیماهای جنگی به خودروها رسیده اند.

 

خیلی از متخصصین خودرو در این زمینه معتقدند یکی از فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو می تواند منجر به افزایش خاصیت آیرودینامیکی بدنه خودرو شوند که بع معنی کاهش برخورد خودرو با مولکول های هوا می باشد.
فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو بسیار زیادند و در ادامه می توانید با مهمترین فواید استفاده از آنها در بدنه خودرو آشنا شوید.

این محصول از آسیب هایی مانند:

 

  1. علائم خوردگی شیمیایی ناشی از آلاینده های اسیدی
  2. که های شیمیایی ناشی از آلودگیهای اسیدی
  3. کسیداسیون یا از بین رفتن لایه رنگ بدنه توسط اشعه UV
  4. جلوگیری می نماید.

جلوگیری از خط و خش

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از پوشش های نانو سرامیک بر وری خودرو ها جلوگیری از خط و خش های احتمالی بر روی بدنه خودرو است. در صورت استفاده از این پوشش های نانو سرامیکی تا حدی می تواندید خیالتان را از به وجود آمدن خط و خش های معمولی بر روی بدنه خودرو راحت کنید زیرا بدنه خودرو در برابر هر تنش و کرنش سطحی ای مقاوم خواهد شد و در صورن استفاده از این پوشش ها دیگر به واکس و پولیش نیازی نخواهید داشت.

 

جلوگیری از آفتاب سوختگی

 یکی از فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو می باشد. این پوشش ها با توجه به داشتن فناوری نانو قادر به محافظت از رنگ بدنه خودرو در برابر اشعه فرابنفش مخرب نور خورشید می باشند. از همین رو به کسانی که خودروهای تیره رنگ دارند همواره توصیه می شود تا از این پوشش های نانو برای محافظت از رنگ و بدنه خودروی خود استفاده نمایند. و از اشعه های مضر آفتاب یا همان آفتاب سوختگی رنگ خودرو جلوگیری کنند.

براق شدن بدنه خودرو

یکی از مهمترین فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو براق شدن بدنه خودرو می باشد. علت این برق زدن هم اتم های تشکیل دهنده ی این پوشش ها هستند که ضمن پیوندهای بسیار قوی و مستحکم، باعث می شوند تا نور به شکل حیرت آوری منعکس شود و نظر هر کسی را جلب نماید. این انعکاس که توسط اتم های سازنده در پوشش نانو سرامیک انجام می شود منجر به برق زدن بدنه اتومبیل می شود. از فواید پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو می توان به جلوگیری از بوجود آمدن لکه های اسیدی و آلودگی ها مضر بر روی بدنه خودرو اشاره نمود و همین وضوع باعث می شود تا رنگ بدنه خودرو به مرور زمان کدر نشود.

 

 

 

1?پوشش سرامیک بدنه خودرو پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش (UV light) و مواد شیمیایی همچنین عوامل مخرب محیطی مانند خاک ، نمک ، قیر ، آلودگی صنعتی و دوده می باشد.

2?پوشش سرامیک بدنه خودرو با ایجاد پوشش سرامیکی مقاوم برروی سطح بدنه خودرو ، سطح بدنه ماشین را آبگریز ، جلوگیری از جذب شدن گرد و خاک به سطح بدنه خودرو و ایجاد خاصیت شستوشوی راحت و سریع بدنه ماشین می گردد.

3?با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو عمق رنگ بدنه ماشین خود را چند برابر کرده به اصطلاح رنگ بدنه خودرو را زنده کنید همچنین براقیت چشم نواز و بالایی را به رنگ بدنه خودرو شما می دهد.

4?پوشش سرامیک بدنه خودرو به خودرو خاصیت ضد آب، براقیتی بالاتر از یک واکس ماشین عالی و تا 50 درصد خاصیت ضد خش می بخشد

5?پوشش سرامیک با خاصیت بالای آب گریزی بصورت لایه ای بسیار شفاف و مقاوم بر روی بدنه خودرو مانع از ایجاد خراشیدگی سطح ، محافظت سطح در برابر مواد مخرب شیمیایی ، مقاومت در برابر اکسیداسیون و اشعه ماورای بنفش خورشید ، عدم جذب گرد و غبار و آلودگی می باشد و به نگهداری بدنه خورو در برابر سنگ ریزه کمک شایان می نماید. طول عمر و ماندگاری این پوشش بسته به شرایط آب و هوایی محیط ( دما، رطوبت ، گرد و غبار و… ) از یک تا 3 سال است.